Сторінка містить матеріали на допомогу вчителеві

Створення блогу в Інтернеті

Використання можливостей Інтернету у навчальній та виховній роботі вже частково відомі і робота над цим питанням продовжується.

Особливо актуальним питання стало в цьому навчальному році під час тривалих карантинних періодів.

В цій статті я поділюся власним  досвідом у створенні блогу, який практично не поступається по потужності сайтам і «світиться»

в Інтернеті поряд з ними на основних порталах.

Не всі спроби створення блогів та сайтів виявляються вдалими. З деякими не зовсім зручна робота після створення.

Наприклад, є сайти, що після створення «раптом» вимагають зменшення форматів фотографій, що є не очевидним в момент створення сайту.

Деякі технічні вимоги, що є очевидними для розробників макетів сайтів чи блогів, є далеко не очевидними для потенційних авторів чи відвідувачів,

особливо якщо самі ці вимоги написані як навмисно не доступною мовою, а схематично  через певні картинки – зображення.

Є також портали, на яких блог чи сайт можна створити досить легко, а «засвітити» (просунути) на провідних порталах, зокрема Яндексу чи Google,

неможливо або складно. Я не буду зупинятися на своєму негативному досвіді, критикуючи деяких розробників, а лише розпишу детально ноу-хау створення своїх блогів /1,2/.

          Якщо у вас ще немає досвіду роботи в Інтернеті і немає особливої надії на власну пам’ять, заведіть спеціальний зошит,

де ви будете записувати послідовність всіх своїх маніпуляцій, дій, номери паролів, аккаунтів, імен, електронних адрес, логінів тощо.

Записуйте також послідовність всіх вдалих операцій, якими ви досягали мети. Слідкуйте,

на якій мові ви здійснюєте свої дії – англійській, українській чи російській. Якщо ви щось це пропустите, ви ризикуєте заплутатися згодом і

не зрозуміти якусь просту причину власної невдачі. Комп’ютер  формально виконає ваш наказ і може не помітити вашої помилки,

а вам доведеться створювати все заново, бо причину помилки ви просто вже не знайдете.

Зареєструйте власну безкоштовну поштову скриньку на сервері служби Gmail. Для цього  з порталу пошукової системи

Google клацніть мишою на верхній панелі Google на надпис Gmail ( або знайдіть в Інтернеті цю саму стартову сторінку поштової служби Gmail ).

 Для цього посиланням Зареєструватися в Gmail  створіть свій аккаунт ( обліковий запис). Цей аккаунт надасть вам доступ до багатьох служб Google.

На стартовій сторінці Gmail буде вікно, в яке треба ввести свої дані:

Ім’я Андрій

Прізвище Колос

Ім’я скриньки на сервері gmail.com  , наприклад:     аndr.kolos@ gmail.com 

Пароль (наприклад):  579kolos 

Пароль складається з 8 символів, якщо він не співпаде з вже вибраним кимсь у світі, вам його затвердять.

Постарайтесь, щоб він був все-таки оригінальним і не вираховувався хакерами по вашим іменам чи дню народження

Імя першого вчителя Оксана

Другорядна поштова адреса аndri.kolos @ gmail.com 

Дайте відповіді і на інші питання, що будуть вам ставити. Не забудьте записати все, що ви зробили, як і мову, на якій виконували свої дії.

Поштова скринька Gmail величезна, через неї проходять великі фото і додатки до листів, є великий архів, але не ризикуйте

її використовувати в комерційних цілях, напевно, на цей випадок є певні обмеження, для чого треба уважно читати умови власника послуги.

 У вас є вже власна велика поштова скринька, за допомогою якої ви вже можете послати будь - якому знайомому повідомлення, лист,

фотографії тощо. Тепер можна переходити до створення блогу у службі Blogger  Скористайтеся  російським порталом Яндекс,

набравши в ньому ключові слова Blogger  Создайте собственный бесплатный блог або наберіть його електронну адресу

https://www.blogger.com.start       Відкриється вікно, в яке треба ввести свій логін     (назву скриньки у службі Gmail) та

пароль і клацніть кнопку Увійти. У вікні реєстрації введіть свій нік (Iм’я для показу), встановіть прапорець 

Я приймаю умови надання послуги та клацніть посилання Продовжити. В наступному вікні Назвіть ваш блог у поле

Заголовок блогу введіть назву блогу, в поле Адреса блогу (URL) – його адресу ( в домені blogspot.com).

За допомогою посилання Перевірити доступність перевірте, чи можна її використовувати. Клацніть посилання Продовжити.

Відкриється шаблон, де ви виберете зовнішній вигляд вашого блогу, який потім можна буде і змінити. Клацніть посилання Продовжити.

Блог буде створено, про що сповістить відповідне повідомлення.


 


Создание сайта. Регистрация в системе ucoz.



 

«Щоденник.ua» -єдиний всеукраїнський електронний інтерактивний Інтернет-портал для шкіл.

Суть проекту: Надати навчальним закладам електронну інтерактивну платформу, функціонал якої охопить усі напрямки роботи системи освіти відповідно до вимог Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.

Мета проекту: 1.      Надання рівного доступу до освітніх ресурсів усім учасникам освітнього процесу. 2.      Модернізація системи управління освітою. 3.      Підвищення ІКТ грамотності педагогічного колективу. 4.      Підвищення якості знань учнів. 5.      Модернізація освітнього процесу. До єдиного всеукраїнського порталу «Щоденник.UA» вже підключено більше 5200 шкіл України.

Вчитель отримує наступні переваги: 1.      Класний керівник може легко інформувати учнів за допомогою сторінки класу, проводити опитування та обговорення на будь-яку навчальну тему. 2.      Он-лайн спілкування з учнями та вчителями при використанні ресурсу «Персональна сторінка вчителя». 3.      Участь у різноманітних групах за дисциплінами та інтересами, методичних об'єднаннях для обміну досвідом, матеріалами, співпрацювати разом з іншими вчителями. 4.      Розміщення на сайті власних матеріалів. 5.      Видача домашніх і додаткових завдань. 6.      Індивідуальне супроводження кожного учня. 7.      Використання дистанційної освіти для організації процесу безперервного навчання.

 

Офіційні свята України

 

1 січня  Новий рік

4 січня Різдво христове

8 березня  Міжнародний жіночий день

Згідно календаря Великдень 

1,2, травня  День міжнародної солідарності трудящих

9  травня        День перемоги

Згідно календаря Трійця

28  червня День Конституції

24  серпня День незалежної України

 

Памятні дати

 

1   січня  Новий рік

7   січня  Різдво христове

14 січня  Старий Новий рік

19 січня  свято Водохреща

22 січня  День соборності України

29 січня  День памяті подій під Крутами

 

14 лютого  День Сятого Валентина

15 лютого  Стрітення Господнє

21 лютого  Міжнародний день рідної мови

 

8 березня  Міжнародний жіночий день

9 – 10 березня Шевченківські дні

27 березня Міжнародний день театру

 

1   квітня  День гумору

7   квітня  Всесвітній день здоровя

7   квітня  Благовіщення Пресвятої Богородиці

11 квітня Міжнародний день  визволення вязнів фашистських таборів

12 квітня День авіації та космонавтики

14 квітня Міжнародний день  памятників та історичних місць

22 квітня День землі

23 квітня Всесвітній день книги

26 квітня День памяті про Чорнобильську трагедію

1 травня День Міжнародної солідарності трудящих

9 травня День перемоги

Друга субота  - День Матері       

18 травня  Міжнародний день музеїв

31 травня  Свято останнього дзвоника

 

1  червня День захисту дітей

5  червня День охорони навколишнього середовища

28 червня День конституції України

 

16 липня День проголошення Декларації про державний суверенітет

      України

 

24  серпня День незалежної України

 

1 вересня    День знань

27 вересня  Всесвітній день туризму

 

1 жовтня Міжнародний день музики

1 жовтня Міжнародний день людей похилого віку

Перша неділя – День учителя

14 жовтня Свято Покрови пресвятої богородиці, День захисника України

 

7 листопада День памяті вбитих борців проти тиранії

9 листопада День української писемності та мови

 

6 грудня День Збройних сил України

10 грудня Міжнародний день прав людини

13 грудня Апостола Андрія Первозванного

 

 
ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА – ВЧИТЕЛЮ
Задоволення людини своїм життям, як свідчать соціально - психологічні дослідження, великою мірою залежить від продуктивності життя. Одним з критеріїв розумної організації життя е надзвичайно важливий для кожної людини показник стану її здоров'я. 
Про розумну організацію праці можна говорити лише тоді, коли стан здоров'я поліпшується або не погіршується. Дорослі люди, як правило, займаються здоров'ям за залишковим принципом — коли є час; коли хворіють i організм починає заважати виконанню певних соціальних функцій, порушує плани. 
Що стосується вчителів, тут треба зупинитися на специфіці їхньої роботи та професійних захворюваннях. Професія вчителя вважається однією з психологічно напружених i виснажливих. 
I на це є причини: комунікаційне навантаження, величезне емоційне напруження, поява певних «професійних деформацій», соціальна незахищешність тривале перебування на ногах... Як наслідок, за відсутності додаткової роботи над собою, без створення певних компенсаторних механізмів, простежується неминуче збільшення психосоматичних захворювань, на основі яких розвиваються всі інші. Це призводить до того, що до 40—45 років мало хто з учителів може похвалитися своїм здоров'ям. I справді, з'являється бажання «пожаліти цього бідолашного вчителя». Та найгірше, коли таке бажання з'являється в нього самого. Бо саме незадоволеність собою, своєю діяльністю, її наслідками є головною суб'єктивною причиною психологічного неблагополуччя. Пам’ятайте: якщо не можете змінити ситуацію, змініть своє ставлення до неї! Можливо, саме цей вислів є рецептом психологічного благополуччя не тільки вчителя, а й будь-якої людини взагалі.